Magnetolith-terapi

Ny behandling af smerter i bevægeapparatet.

Ny behandling af smerter i bevægeapparatet

Magnetolith er en terapeutisk behandling af smerter og funktions nedsættelse i bevægeapparatet,  hurtig, enkelt, risikofri og uden bivirkninger.

Hvordan virker Magnetolith?
Magnetolith er en behagelig oplevelse for patienten. Selve terapi-instrumentet placeres over smerteområdet, og magnetiske høj-energi impulser overføres til det pågældende sted hvor de gør gavn-dybt nede i kroppen da penetreringsdybden er på hele 18 cm.

Magnetolith-impulserne hjælper med at skabe et bedre miljø i cellerne, så kroppen nemmere kan reparerer vævsskader, dæmpe inflammation og muskelspændinger, aktivere lymfesystemet og etc.

Behandlingen foregår fuldt påklædt, da direkte hudkontakt ikke er nødvendigt for at mærke effekten. Med andre ord er Magnetolith en behandling, der sker udenfor kroppen, men har effekt inde i kroppen. En enkelt behandling varer mellem 10 og 20 minutter – og der må påregnes 6-8 behandlinger afhængig af lidelsen, og hvordan patienten responder på behandlingen.

• Ledsmerter.
  • Slidgigt i knæ, hofte, hænder, skuldre, albue og fingre.
  • Diskusprolaps.
  • Gigtbetændelse.
  • Smerter – også kroniske, fx rygsmerter, lændesmerter.
  • Spændinger.
  • Nerverodssmerte.
  • Knogleødem.
  • Idrætskader – også kroniske.
  • Betændelse i sener og led.
  • Overbelastning i led
  • Lyskesmerter.
  • Sammenfald i ryggen.

De fleste patienter beretter om en betydelig forbedring af deres symptomer, og nogle oplever endda at blive helt smertefri efter ganske få behandlinger.

• hurtig og effektiv behandling.
  • Som patient behøver du ikke tage tøjet af.
  • Behandlingen kan, hvis nødvendigt, udføres flere gange om ugen.

Større områder kan behandles på en gang.

Magnetolith behandling hos Fysioplus, kan udføres isoleret som eneste behandling og hornorar er pt. 250 kr.
Kan også indgå i den samlede behandling i kombination med andre behandlingsteknikker.

Behandling foretages kun i Sønderborg